2015. június 17., szerda

Kritika - Thug (pink) Life #8

Sziasztok!
Itt vagyok a következő kritikával de először megszeretném köszönni a két feliratkozót és a sok rendelést. Nagyon jól esik, hogy látogatjátok a blogomat és hogy rendeltek is tőlem (e-mail-ben is!).:)

Dorothy


Író: Bettina Nagy

Design:

Fejléc:
Hát, nekem nem nagyon tetszik. Azok a képek nincsenek jól kivágva, meg nekem így nem nyerte el a tetszésemet...
10/4

Sablon és modulok:
Először a háttér, az borzalmas, próbálj olyan képet kiválasztani ami egy nagy kép, vagy egy olyat ami összeillik, szóval nem látszik, hogy mozaik. 
Aztán nem értem, hogy miért csak oldallista van ami értelmes modul. (Bár még az sem értelmes mivel csak a főoldal van ott...) Kellene egy bevezetőféle amiben leírod, hogy miről is szól a blogod, hogy szeretné-e olvasni az aki odatévedt vagy nem. Szerintem ezt pótold! És mondjuk lehetne még oldalt valami chat vagy valami ilyesmi.
10/4

Történet:

Történet:
A blognak nincs is története...Azt írtad a legelső bejegyzésedben, hogy ezt csak úgy írod és majd ha valaki olvassa akkor olvassa, ha nem, akkor nem. Épp az a lényege a blognak, hogy legyen pár követőd, nem az, hogy magadnak írd. (Na, mindegy.) 
Amúgy én nem értem, hogy az egyikben a Táborról írsz, a másikban a Cigaretta füst-ről...Hiszen azt írtad (mint már leírtam), hogy nem is történetes blog.
(Bocsi ha össze vagyok zavarodva, de én nem értek ebből a blogból semmit...)
10/7

Összesen: 30/15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése