2015. június 1., hétfő

Kritika - Die Verfluchten #5

Sziasztok! Mivel már 3-4 napja nem volt kritika, ezért most ezzel jöttem nektek.:)

Dorothy



Író: Dorothy Chanté

Design:

Fejléc:
Különösen az tetszik benne, hogy rá van írva az az idézet. Nem nagyon láttam még ehhez hasonló fejlécet. Nekem tetszik! Nincs további hozzáfűznivalóm.
10/10

Sablon és modulok:
A legjobban az tetszik, ahol van két GIF és az alatt van egy ismertető. Gondolom ez valami "Szereplők" modul lehet...De nagyon tetszik, főleg, hogy ilyen alakban van. 
Nincs nagyon olyan amivel bajom lenne, talán a háttér, de amúgy sem szeretem az olyan háttereket. Mindegy, ezért nem veszek le tőled pontot, mert bármilyet betennél (ilyesmit), akkor sem tetszene.:D
10/10

Történet:

Történet:
Igazából semmi bajom a történettel, de nem nagyon szoktam ilyeneket olvasni. Utálom az ilyen történeteket. Ne vedd sértésnek, nem a te blogodat szóltam le, csak gondoltam, leírom, hogy nem az én stílusom ez a blog. (És a hozzá hasonlók sem...) 
De a te történeted nagyon tetszik! 
Igazából nem tudom még mit írjak, mivel amúgy sem értek az ilyesmikhez...Tetszik, ennyi.:D
10/10

Összesen: 30/30

Nagyon jó blog, megéri folytatni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése